van ugye alternativa3d, ami most a physics kiegészítéssel már szép komplex csomag lett. izlés kérdése hogy bejön e az interface vagy sem.

esélyes versenyző az away3d is, aminek a 4-0-s broomstick néven futó verziója, nagy boldogságot jelent azoknak akik eddig ezt az enginet preferálták molehill elött. amire érdemes figyelni hogy az svn repot nyár óta nagyon nem updatelték, annyira nem hogy a repoban lévő kód még a viewportos stage3d re épűl amit a 11-es bétában adobe elhagyott. a forumon van fix ehhez, csak hát nagyon ugy néz ki hogy némileg magára hagyták az svnes ágat. ami érdekes hogy a githubon csurdogálnak az updatek, szóval érdemes ott ismerkedni első körben. sajátságos.

és hát molehill óta van a minko nevű cucc is, aminek az interface-e számomra legkedvesebb, és tartogat pár olyan megoldást ami egyedivé teszik. ilyen például hogy nem kell feltétlenül agalban shadereket írni mert itt mód van as3-as barkácsolásra. ill pl érdekes a modulos kialakítás, igy pl a lighting és physics cucc (ami jiglibes mint away3d is) külön csomagban érkeznek. szintén jó pont a készülő source binder szerű shader lab. szóval most nálam minko a nyerő, ezzel marhulok.

van még nyilván jópár engine aminek neve most nem hangzott el, szóval ha a fentiek egyike sem szimpatikkus, akkor van még merre próbálkozni.

update : minkonál ez az ezres elégé betesz sajna, ill egy lol away3d showcaseben : partover

Leave a reply

required

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>